vrijdag 8 november 2013

Cursus Bewust Fotograferen in het nieuwe jaar?

Even een tussenstand. Ik heb nu alweer vier keer de cursus Bewust Fotograferen gegeven. Tot groot enthousiasme van bijna alle deelnemers. Cursisten leren om betere en andere foto's te maken door bewuste keuzes van instellingen voor diafragma en sluitertijd, belichting en scherpte-instelling. En daarmee worden ze vertrouwd met de mogelijkheden van hun eigen camera en waar alle knoppen voor dienen. Afgelopen voorjaar was de belangstelling zo groot, dat ik twee parallelle cursussen heb georganiseerd.

Nu heb ik weer drie aanmeldingen voor een cursus, die ik na de jaarwisseling kan starten. Bij vijf aanmeldingen ga ik die definitief plannen. Dus: mocht je iemand weten, die belangstelling kan hebben, informeer hem/haar dan over deze cursus. Of deel dit bericht met je vrienden op je sociale netwerken als Twitter en Facebook. Alle informatie is te vinden op mijn website. Daar kan men zich ook aanmelden; rechtstreeks via een email naar rob@fotosvanrob.nl kan ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten