maandag 23 december 2013

Hele fijne dagen en nieuw jaar

Als uitzondering een foto, die ik niet zelf heb gemaakt;
de fotograaf is onze schoondochter Annechien
Even geen fotonieuwtjes deze week. Druk bezig om mijn goede voornemens op te schrijven…. In de lijst staat in ieder geval: vaker foto’s maken, zeker buiten, maar af en toe ook binnen. Ideetje voor jouw lijstje ook? Ik zal dan wel bepaalde activiteiten moeten minderen, en daar zit de uitdaging, want ik doe het liefst alles wat ik leuk vind, en dan is de dag te kort. Overigens, de dagen beginnen vanaf nu weer te lengen, altijd fijn. Toch is het voordeel van de periode oktober tot maart dat zonsop- en ondergang op vriendelijke tijden plaats vinden, dus aantrekkelijk om dan buiten foto’s te maken.

Hoe dan ook: mede namens Dory wens ik je fijne feestdagen, en een nieuw jaar, waarin je een aantal van je wensen zult kunnen vervullen. Bedankt voor de kaarten die we hebben gekregen. Proost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten