woensdag 29 januari 2014

Mijn winkel is open!

De afgelopen dagen heb ik een nieuwe winkel ingericht, waar je mijn foto's kunt bestellen. Hoewel ik al enige tijd afdrukken van foto's aanbied via mijn Facebookpagina, is dat logistiek gezien een beetje onhandig: bij een bestelling moet ik verder alles zelf regelen: afdrukken, inlijsten, bezorgen. Vanaf vandaag doe ik dat via de webwinkel Werkaandemuur. Daar heb ik nu een aantal foto's op gezet, en er volgen nog meer.

Via Werkaandemuur kun je foto's van mij (en anderen) bekijken, en als je iets ziet wat je mooi vindt, dan kun je dat bestellen als afdruk of als canvas, of op aluminium achter plexiglas, of ingelijst, en in elk formaat dat je wenst. Gemakkelijker kan het niet, en de kwaliteit is erg goed.

Neem een kijkje. Misschien had je al een tijdje het gevoel, dat je eens iets nieuws wilt op een stuk muur. De winkel staat op robijsselstein.werkaandemuur.nl.  Alleen als je de foto als kleine afdruk of bij voorbeeld als ansichtkaart wilt hebben, stuur dan een email naar mij (rob@fotosvanrob.nl). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten