vrijdag 30 mei 2014

Foto's van Alphen

Hè hè, eindelijk ben ik weer eens gewoon op stap geweest in Alphen om foto's te maken. Ik had een dag geen andere activiteiten, en ben gewoon rond gaan wandelen. Na eerst een kopje koffie met worteltaart op een terrasje te hebben genoten. Ik had geen druk op mezelf gelegd om met foto's thuis te moeten komen. Heerlijk relaxed rondgewandeld, bekenden tegengekomen en een praatje gemaakt. Dat was allemaal lang geleden, en ik was er erg blij mee. Toch heb ik wel een paar foto's gemaakt, waarvan hier vier. Ik ben aan het kijken wat zwart-wit doet, en dit soort foto's doen het goed in z/w. Sommige fotografen zeggen: als de kleuren in een foto geen functie hebben, kun je beter in z/w werken. Ik vind op het ogenblik, dat daar wel wat in zit.
Ik probeer nu op elke foto mensen te hebben, die ook een functie hebben op de foto, maar dat lukt niet altijd. Op de twee onderste foto's vind ik ze wel fijn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten