donderdag 23 oktober 2014

3 weken Westkust van Amerika

Ruim drie weken zijn we op reis geweest aan de Westkust van de Verenigde Staten. Aanleiding: het bijwonen van de huwelijksceremonie van dochter Alba van onze overburen in Washington DC. We hadden en hebben een bijzondere relatie met elkaar. Het feest vond plaats in Malibu, net boven Los Angeles. We besloten om dat te combineren met een reis langs de spectaculaire westkust. We zijn naar Seattle gevlogen, dat ligt net onder de grens met Canada en de Canadese stad Vancouver. Vanaf Seattle zijn we bijna helemaal langs de kust naar Malibu gereden. Het huwelijk was dus de afsluiting van de reis, waarna we vanaf Los Angeles weer zijn teruggevlogen.

Tijdens de reis heb ik iets uitgebreider dan gewoonlijk de gelegenheid genomen om foto's te maken, en daar ook wat nieuwe experimenten mee te doen. Soms in weer en wind, soms 's-nachts. Daardoor heb ik ook meer foto's gemaakt dan gewoonlijk, en moest ook een extra geheugenkaartje kopen. We kwamen terug met ca. 1200 foto's; voor sommige mensen is dat standaard, maar voor mijn doen is dat veel. En dus ook veel tijd nodig om ze te verwerken (selecteren, bewerken). De komende weken zal ik daar wat van laten zien via dit blog.

De enkele foto's die ik bij het huwelijk heb gemaakt, zijn wel klaar. De locatie was het buiten van een pachtige villa, die was afgehuurd voor de overnachting van bruidspaar en vrienden; ligging op de rotskust met uitzicht op de Stille Oceaan. de foto's geven een indruk van de villa en de bruid Alba met familie en vrienden. Voor de mensen, die van bruiden en jurken houden...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten