vrijdag 20 februari 2015

Cursus Photoshop?

Afgelopen week kreeg ik van twee kanten de vraag of ik niet een korte basiscursus Photoshop kan organiseren. Om mensen die nog weinig ervaring met Photoshop hebben een eindje op weg te helpen in het werken met en aan foto's. Zodat de grootste onbekendheid wordt weggehaald en verder geëxperimenteerd kan worden.

Ik kan me daarvoor een opzet voorstellen van twee avonden. Waarin behandeld wordt de algemene opzet van Photoshop, het werken met lagen, strategieën voor het werken met selecties, en de belangrijkste werktuigen. Geïllustreerd met voorbeelden, en een paar echte fotobewerkingen en montages.

Hierbij wil ik peilen of er bredere belangstelling is. Heb je belangstelling? Stuur mij dan een email op rob@fotosvanrob.nl. Of schrijf een reactie onder dit blogbericht bij (Geen) Opmerkingen. Bij een minimum van vijf belangstellenden zal ik de cursus daadwerkelijk gaan plannen. De kosten zullen €50 per persoon bedragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten