zaterdag 7 februari 2015

Sneeuw, eventjes maar, en zwart-wit foto

Het heeft in de regio rond Alphen alleen een klein beetje gesneeuwd. Ook net toen ik had gepland om een rondje te gaan fietsen: tennissen lukt niet buiten, en je moet toch bewegen. Dus ben ik toch maar gegaan. Ietsje zwaarder fietsen, dat wel, met net zo'n laagje sneeuw. Eén van mijn rondjes is van Alphen langs de west-oever van de Gouwe naar Boskoop, en dan door de polder weer terug en via de groenstrook door Kerk en Zanen naar huis. Ongeveer 12 km, een mooie afstand (voor mij) om in tempo te rijden. De fietspaden waren niet echt glad.

En dan zie je af en toe wel mooie plaatjes. Mijn camera had ik niet bij me, maar met een smart phone gaat het ook.


1/2000 sec bij f/2,8, brandpuntsafstand 3,85 mm, ISO 80; iPhone 4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten