maandag 15 juni 2015

Foto's van the Isle of Skye, Schotland

De foto's van mijn trip naar Schotland zijn klaar! In mei ben ik daar naar toe gereisd met Sten Groh, ex-relatie, ex-collega, nu fotovriend. Twee redenen om er naar toe te gaan: de Schotse ruigheid goed ervaren, en mooie foto's maken. Het was een geweldige ervaring om een week lang alleen bezig te zijn met foto's maken. Het heeft me veel opgeleverd. Voor mijn gevoel ben ik beter geworden in het zoeken naar goede composities; ook heb ik mijn uitbreidende ervaring met het nabewerken van foto's hier goed op toe kunnen passen. Dat was ook nodig, want we hebben heel veel redelijk saaie grijze luchten gehad. Ook regelmatig langdurige regen, dus met het weer hebben we pech gehad, gerelateerd aan het gemiddelde weer voor die tijd. Met die achtergrond ben ik ook eens uitgebreid overgestapt op zwart-wit.

Uiteindelijk vind ik iets van 80 foto's de moeite waard. Daarvan heb ik er ruim 20 in een album gezet voor dit blog. Als je geïnteresseerd bent, klik dan op deze link.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten