vrijdag 27 november 2015

Workshop Avondfotografie?

Kort geleden deed iemand mij de suggestie om een workshop Avondfotografie te organiseren. Daar heb ik over nagedacht, en dat zou ik inderdaad leuk vinden om te doen. Het zou er als volgt uit kunnen zien:
Eerst een presentatie over verschillende aspecten van avondfotografie. Niet alleen voor de avond, maar ook voor de nacht en de ochtend. Met gedetailleerde instructies voor de voorbereiding, uitrusting, camera-instellingen, etc. Geïllustreerd met voorbeelden. Dat doen we in een zaaltje in het centrum van Alphen aan den Rijn.
Vevolgens gaan we naar buiten om foto’s te maken op een specifieke plek. Voordat we dat doen lopen we de camera-instellingen nog even door. Samen maken we dan foto’s buiten.

In totaal zijn we tussen de twee en drie uur bezig. Wat uitrusting betreft heb je een camera nodig, waarmee je zelf de sluitertijd en diafragma kunt instellen, en een statief.

De kosten bedragen dan €30 per persoon met een minimum van vijf deelnemers. Bij voldoende belangstelling ga ik een datum zoeken. Daarbij denk ik aan een zaterdagmiddag in januari vanaf 16:00 uur. Dan kunnen we foto’s maken in het blauwe uurtje. Heb je belangstelling? Stuur me dan een email (rob@fotosvanrob.nl). Dan houd ik je op de hoogte van de plannen. Opgave liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk 15 december. Bij slechte weersvooruitzichten zoeken we een andere datum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten